okeej dom som säger at väsjö har 2 hopp... dö, dom hade ett hopp iår, skit litet, byggde 2 kickar på det under jib academy, tiotal rails? noope ca 5 st brukar dom ha. och att dom hade öppet i vintras va ju bra, men tänk efter dom hade inte hela backen öppen dom, av dom där 2 månaderna va en halv månad hela backen öppen.. låter inte så tagg enligt mig? flottsbro är det absolt bästa när dom har öppet, skjyst shape på hoppen, när dom har snö är hoppet bra strlk, massa skönt folk, UTRYMME I PARKEN tillskillnad från väsjö, railsen har vart okej men dom skulle köpt in nya i vintras men dom gör det nog nästa vinter istället eftersom dom inte öppna, enda backen också i sthlm med 4stolslift, och sen världens bästa restaurang/cafe bland sthlmsbackarna, OCH SÅ ÄR DET SKÖNA LIFTVAKTER! alltså kan vi komma fram till att flottsbro har bäst park, det enda som väsjö är bättre på är att öppna fortare. inget illa mot er väsjö boys alltså:P men tänk efter... väsjö har sämst utrymme för parken, det enda bra som dom flesta här säger är att det är bra pepp o argumenterar om att dom hade öppet, men för mig räcker inte det, hellre en grym park med dåligt pepp än dålig park med bra, för vad gör man när det är dåligt pepp, jo man tar på sig hörlurar och dunkar grymt bra musik så man blir grymt pepp, och vi kan ju säga såhär varför öppnade inte tex. hammarby, joo, dom ligger mitt i sthlms stad bredvid en motorväg! vart ligger väsjö, jo långt som fan ut i skogen i sollentuna, hmm vilka får lägst temperatur tro? och lyssna på vad flottsbro också bestämt för sig till nästa säsong, att under hela året nu ska dom leta snökanoner som klarar varmare temperaturer, ojj nemen då kan ju dom öppna i vinter kanske, och vart hänger man då, jo flottsbro. dom har även skönast betalningssytem, helt okej priser, man kan betala för varje timme istället för som väsjö måste man köpa förmiddag eftermiddag eller heldag och så har dom fuckat liftsystem, plastbitar med papper i som sitter på armen som liftvakterna kollar på när dom orkar? och nu en annan sak, säsongskort i flottsbro kostar 1500 om man är över 15 år, vad kostar det i väsjö? jo 1800, alltså erbjuder flottsbro, bättre åkning till mindre pris. hmm vilket låter mest chill o hänga på? det va allt för mig tack o hej väsjö är gay