Bästa orten i USA?

Poker

Ny medlem
Bästa orten i USA?
Tjena!

Jag o en polare tänkte sticka till Colorado nästa säsong och åka lite skidor ett par veckor. Vill höra er åsikt om vilket ställe som är bäst! Vi åker bräda och skidor och har väl ingen överdrivet stor budget. Nå, vilken ort e bäst nu då?

Bästa orten i USA?
Vail är ju helt klart störst, men har kanske inte den häftigaste åkningen. Ska till Jackson Hole om några veckor. Efter det kan jag komma med ett uttalande.

Bästa orten i USA?
Jag var i Crested Butte (Colorado) för ett par år sen. Det är lite mer "laid back" och mindre snobbigt/hypat än Vail och några av de andra. Jag tyckte att åkningen där var riktigt schysst men det kom ingen snö då så det var lite uppåkt utanför pisterna då. Skogsåkningen var dock bra.

Bästa orten i USA?
Har varit på Vail-resorts. Det var bra, men vi hade väll lite tur med vädret oxå. Det var mer snöfall än de haft på länge. A-basin tkr ajg var roligast, men d beror väll kanske på att det var fullt med telemarkare där och det har jag inte sett ngn annanstans. Men det är rätt dyrt.

Annars har jag hört väldigt bra om Crested Butte, och det är nog mitt drömresemål just nu. Beror oxå på att den största extreme-telemark tävlingen hålls där.

Bästa orten i USA?
jag ska snart till aspen efter det så kan jag komma med ett uttalande.
jag har varit i vail det var jätte kul.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp