bästa parkbrädan för en 190cm jäkel

Second

Ny medlem
bästa parkbrädan för en 190cm jäkel
Hej! har ni några tips på en skön parkbräda till en 190 cm lång kille? bra pop lätt att snurra med och kunna hoppa som faaaaan :D

/ Markus
 
bästa parkbrädan för en 190cm jäkel
perbac sa:
Om du söker i forumet så finns det redan en bunt trådar om detta:

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=44264
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=44263

Men framförallt hittar du mycket instruktioner och tipps i Pinn's brädguide:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=25327
jo tack perbac :) men jag har redan kollat alla, men alla skriver olika att den är bäst osv sen skriver den andra tvärt emot så man blir lite fundersam
/Markus
 
bästa parkbrädan för en 190cm jäkel
Haha, ja tyvärr kommer det nog alltid vara så.

Själv är jag 186, och med julmaten som laggt sig runt magen så är man uppe just över 90 pannor.
Kör på en Dominant 159 och trivs grymt bra med den, jag är dock ingen park människa så det finns nog många andra åsikter kring dessa, men för att latja runt så är den underbar enligt mig
 
bästa parkbrädan för en 190cm jäkel
perbac sa:
Haha, ja tyvärr kommer det nog alltid vara så.

Själv är jag 186, och med julmaten som laggt sig runt magen så är man uppe just över 90 pannor.
Kör på en Dominant 159 och trivs grymt bra med den, jag är dock ingen park människa så det finns nog många andra åsikter kring dessa, men för att latja runt så är den underbar enligt mig
okej:P jo jag har funderat på en Ride DH 159, men är rädd för att den ska vara för kort, jag är ju runt 193 så:P
/markus
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp