jo tack perbacperbac sa:Om du söker i forumet så finns det redan en bunt trådar om detta:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=44264
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=44263
Men framförallt hittar du mycket instruktioner och tipps i Pinn's brädguide:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=25327
okej:P jo jag har funderat på en Ride DH 159, men är rädd för att den ska vara för kort, jag är ju runt 193 så:Pperbac sa:Haha, ja tyvärr kommer det nog alltid vara så.
Själv är jag 186, och med julmaten som laggt sig runt magen så är man uppe just över 90 pannor.
Kör på en Dominant 159 och trivs grymt bra med den, jag är dock ingen park människa så det finns nog många andra åsikter kring dessa, men för att latja runt så är den underbar enligt mig