Bästa parken i Europa (och största)

  • Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
J

Jwalerius

Guest
Bästa parken i Europa (och största)
Tjenis..
är det någon som vet vilken eurppas största park är
isfl har du någon länk.
är sugen på en större park än ^Åre ^^

C U I N H E L L
 
Bästa parken i Europa (och största)
avoriaz ska va bra sägs det. annars livignio efter european open (som iof inte ska va där 04/05)...
 
Bästa parken i Europa (och största)
I finland ska dom väl ha jäkligt feta parker? iaf hoppen verkar stora! om man kollar in Solidpowder
 
Bästa parken i Europa (och största)
Trysil är kanske inte den största eller bästa men inte långt ifrån och inte alltför långt från sverige heller
 
Bästa parken i Europa (och största)
Kanske inte bästa men mesta. Om du åker till Avoriaz som ligger i ett område kallat Portes du soleil( ett av världens största system) så kommer du att hitta i alla fall fyra bra parker. I Parken i Avoriaz arrangeras varje år ett antal internationella tävlingar så den hålls i bra skick hela säsongen. Men den bästa parken hittar du på den Schweiziska sidan av berget, Les Croset där hoppen är större och nyshapade varje dag. Det finns två parker till i området som är helt klart godkända. Halfpipen ligger i Avoriaz centrum och även där hålls internationella tävlingar varje år. Mitt på torget byggs det även upp ett rail eller två.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp