Bästa parken??

Bästa parken??
Måste nästan säga höganäsparken. Vilken otrolig samling orkideér! Lummiga gamla ekar, fåglar som kvittrar och den lilla bäcken som porlar. Helt oslagbart!

Bästa parken??
mountain: håller med till 100%. De ska ju få in nya sånna där tomtar i större format nu till våren. =D

Tror inte åres park äger kläppens!

Bästa parken??
Ni som inte har testat parken i Kungsberget, gör det. Den kommer inte upp i klass med Kläppen, men den är riktigt bra.

Bästa parken??
Var i Sälen i veckan och besökte Kläppens park.
Den var riktigt bra, kan tyvärr inte jämnföra med Åres eftersom den inte hade öppnat när jag var där tidigare på säsongen.

Bästa parken??
Tjenare!
Jag tycker att Björnrike som tillhör vemdalen har en riktigt schysst park med bra välpreparerade big jumps och dom har rails för nybörjare till experter,vilket ju är nice=)...kan inte uttala mig om åres eftersom den inte var öppnad när jag var där tidigare på säsongen.

Ska te Björnrikes park o åka av nu i helgen=D

//Axer

Bästa parken??
En liten doldis är Tärnaby Training Park... inte så stor men naggande god. Det mesta finns och hoppen är skitsköna!
Speciellt det sista längst ner nu efter ombyggnanden! mmm...

Bästa parken??
snacka om at vissa personer e puckade, ett skidforum park = fun park inte nåpn jävla trädgård i göteborg

Tandådalens va väl helt ok

Bästa parken??
jonastheskibum>>>>HAHAHAHA!!! det gäller o ta allt tok seriöst, humör hör faktiskt inte hemma i ett skidforum

själv anser jag att trysils park är totalt underbar
och att tandådalens park är hheeelt världelös!!! aas kompakt o små kickar.,klart ovärd

Tillbaka
Topp