Bästa redigeringsprogramet för pc?

• Trådstartare Trådstartare N_P
  • Start datum Start datum

N_P

Medlem
Tjenare
tråden kanske finns någonstans :P men men, men frågan lyder som rubriken vilket är det bästa film redigeringsprogramet för pc?, och ev var man kan köpa det?och vad det kostar?

Hare gött
Niklas

Senast ändrad:
Avid är väl de bästa? men de kostar ju också och är svårt att använda.

Jag skulle säga att vegas är bäst även om de inte har alla funktioner, men de är snäppet billigare och enklare att använda.
Ladda ner 30 dagars trail gratis och testa!

AnteeL sa:
De vanligaste, förutom Windows Media Player är Adobe Premium Pro och Sony Vegas.

Enligt mig är Adobe Premium "bäst" av de två, men betydligt svårare att använda.
Själv använder jag Vegas pro och tycker jag kan göra det mesta jag vill med det.
Adobe premiere och windows moviemaker menar du? :)

Senast ändrad:
förutom allt som har med rendering att göra så är Premiere lätt bäst. Vegas är som Gurra sa över också ganska gött att jobba med:) lätt och fint.

433 sa:
förutom allt som har med rendering att göra så är Premiere lätt bäst. Vegas är som Gurra sa över också ganska gött att jobba med:) lätt och fint.
hahah =) yeaah... Tkr premiere är sjukt svårt å jobbigt att vänja sig vid med riktigt stiligt när man väl kan de!

använder vegas och är nöjd med det :) men har hört att premiere är skit najjs när man kan det ! kanske blir att tanka det nån dag :D

jag tycker Adobe Premium Pro är skönast! de e inte så svårt att lära sig, bara man sätter sig ner o gör många små filmer, så lär man sig de skit snabbt! de e oxå skönt att man kan lägga videoklipp och ljud i flera lager, de kan man ju inte med movie maker. men man kanske kan de i vegas! har aldrig tesstat de programmet!

Tillbaka
Topp