Bästa skid/snowboard TV spel?

Fncproduction

Ny medlem
Vad finns det för olika spel?

Vilket är det bästa skid/ snowboard spelet? Rangordna gärna.

Vad har de för positiva/ negativa sidor?

All info är välkommen!

mvh Jon

ssx on tour o jibberish är dom bästa spelen där man åker lagg
det negativa med ssx är att det inte är så realistiskt, men varför behöver TV spel vara det

Senast ändrad:
amped 2 till x-box, sen så vet jag inte om det finns till 360n :)
men det är riktigt bra och riktigt roligt, inga monster trick utan ganska realistiskt

gillar freak Out riktigt mycket + att det finns med många nya trick :D lite saker som är dåligt med det, men gissar på att dem kommer fixa det tills en uppföljare

mvh

typ jonny mosely e jurätt najs !! tony hawk me!!! ssx suger trackmania nations! ja e top 100 i sweden moo fuckss

amped 2 pga kontrollerna. inte sånt skit så att man trycker på ner pilen så gör man en backflip lr åt sidan så snurrar man utan man kan lägga sig lite hur man vill !!
mkt roligare då!

Senast ändrad:
har läst att ea ska göra ett vinterextremsportspel i samma stil som ea skate. det är bestämt att snowboard ska vara med men kanske skidor kommer med också.

amped 2 och ssx on tour, såklart.

dåligt me ssx: riktigt overkligt.

....bra me ssx: kul endå! och bästa skidspelet, även fast de inte e så verkligt

dåligt me amped: kan inte komma på nåt nu...

bra me amped: =) de e lätt och kontrollera som freej sa, de e verkligt,de e bra gjort,,
de e fett kul!!!:D

=)

halfleif sa:
har läst att ea ska göra ett vinterextremsportspel i samma stil som ea skate. det är bestämt att snowboard ska vara med men kanske skidor kommer med också.
Mjo, pappa har en polare som jobbar som testspelare i Japan, han hade spelat nåt snowboardspel som var mästerligt, sa han. Jag fick dock inte reda på vad spelet hette.

Jag hoppas på att det är SSX5, då blir jag glad.

halfleif

Hoppas att du har rätt. Skate är så grymt bra :) förutom att man blir en docka när man ramlar/flyger av skaten

SverigeTomten sa:
halfleif sa:
Mjo, pappa har en polare som jobbar som testspelare i Japan, han hade spelat nåt snowboardspel som var mästerligt, sa han. Jag fick dock inte reda på vad spelet hette.

Jag hoppas på att det är SSX5, då blir jag glad.
Kommer ett Shaun White spel till nästa vinter, http://xbox360.gamezone.com/news/02_13_06_01_23PM.htm

Står lite om det där, är UBI soft som ska göra det.

Jag tycker Shaun Palmer Pro Snowboarder är rätt okey, trots att det är några år gammalt.
Grafiken är väll rätt okey men det blir lite overkligt.

Tillbaka
Topp