Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har varit i Andorra ganska mkt och i Grandvalira som mistersedin nämnde. Aldrig varit nagon annanstans i Pyreneerna utan för andorra - men Grandvalira är bäst i Andorra. Framförallt Soldeu som bas men systemet är helt integrerat sa det spelar ingen roll var man bor.
Det är ganska soligt, varmt och gosigt där. Mycket engelska turister iom att det är relativt flackt system även om det naturligtvis gar att hitta lite brantare backar/partier med.
Väl värt ett besök, men inte att jämföra med de största orterna i Alperna naturligtvis.