Bästa skidbutiken i Umeå

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 84416
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 84416

Guest
Bästa skidbutiken i Umeå
Tjena!

Jag undrar om det finns någon bra skidbutik i Umeå, och om det finns flera, vilken som är bäst?

Skulle behöva flytta över ett par bindningar från ett par twintipskidor till ett annat par, samt slipa ned belag på ett par. Vart vänder jag mig?

Tack på förhand!

Bästa skidbutiken i Umeå
www.freeride.se/prylar/butiker/0/-/sporthuset-umea.html

annars finns det en sökfunktion även på det här forumet...

Bästa skidbutiken i Umeå
Sporthuset verkar numera heta sportlagret, men jag kan inte hitta var de ligger på deras hemsida.

Bästa skidbutiken i Umeå
stoor kåk på ersboda precis ovanför "margots-tuttar" (jag kommer inte ihåg vad dom "höghusen" heter egentligen)

http://gulasidorna.eniro.se/hitta:sporthuset/umeå

jag har ju, tyvärr, flyttat ifrån umeå men fram till för tre år sedan var det dom som gjorde "alla" skidor åt "alla" uhsk-åkare.
det finns ju en möjlighet att det förändrats men troligen inte.

Bästa skidbutiken i Umeå
Det är alltså Intersport på Mariedal vi pratar om.
Sen finns ju även Team Sportia ett stenkast därifrån, men vet inte hur vassa dom är eller vad de har för utrustning.

Bästa skidbutiken i Umeå
Jeansmannen sa:
Tjena!

Jag undrar om det finns någon bra skidbutik i Umeå, och om det finns flera, vilken som är bäst?

Skulle behöva flytta över ett par bindningar från ett par twintipskidor till ett annat par, samt slipa ned belag på ett par. Vart vänder jag mig?

Tack på förhand!
För vanliga alpinbindningar rekommenderar jag verkstan på Intersport. Verkar kunna fixa det mesta. Har låtit montera ett antal bindningar där.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp