Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, Jib jam 2 var snuskigt bra, äckligt bra åkning!pep_ar5 sa:PBP´s Jib jam 2 va riktigt bra ! Grym åkning och riktigt bra soundtrack.
Annars finns det som sagt riktigt många bra skidfilmer![]()
Glöm inte Clay Pigeons och Flying Circus som Chris Ostneass gjorde med sitt bolag wind up films, har dessa på VHS!Fredd sa:Tee Time är mycket bra (har dock några år på nacken). Den är lite annorlunda med speciell filmning och låtval. Jag har förstått att det är föregångaren till Teddybear Crisis, vilken jag inte sett. Jag ska se TC någon dag, håller tummarna för att den är lika bra!
Nu har jag sett Teddybear Crisis och den är inte lika bra som Tee Time, varken musiken, hoppen eller känslan. Det som utvecklats är ju tricken, men det är inte antalet snurrar och volter som gör en bra skidfilm. Nu ska jag jaga Nisse-Lasse för att se om han har fler upplagor av Clay Pigeons m.fl...Fredd sa:Tee Time är mycket bra (har dock några år på nacken). Den är lite annorlunda med speciell filmning och låtval. Jag har förstått att det är föregångaren till Teddybear Crisis, vilken jag inte sett. Jag ska se TC någon dag, håller tummarna för att den är lika bra!
Teddybear crisis!Anton_F sa:Vilken skidfilm ska man köpa nu då? Vill gärna se en med mycket inslag av puder/skogsåkning och jibb. Mängder av skidglädje också. Nån som kan rekommendera en?
Word! När Claim trailersen kom ut målade do upp en bild av en film präglad av glädje och att allt skulle bara vara roligt. Visst dom gjorde ett intro där det claimades friskt och det var mycket åkglädje. Men efter det var det ju som precis vilken skidfilm som helst.maxxat sa:Level 1 - Refresh (bästa skidfilmen jag har sett! har iförsig inte sett alla)
Field productions - Eyes wide open
PBP - yeeah Dude
PBP - Reasons
PS. Claim är inte alls bra. Gillade inte alls stilen över den, och nej jag är ingen So far so hood typ. Även Every day is a saturday var inte så bra jag trode den skulle vara.
Retallackcharles01 sa:Vad rekommenderas om man inte vill se något jibb alls? Eller väldigt lite?
All I can, massa tur och puderåkning i den filmen bara och knappt några bc kickers :Pcharles01 sa:Vad rekommenderas om man inte vill se något jibb alls? Eller väldigt lite?
All.I.can är fan ren skidglädje. Måste vara den vackraste och mest nytänkande skidfilmen som gjorts på bra länge. 10 av 5 toasters.linder sa:All I can, massa tur och puderåkning i den filmen bara och knappt några bc kickers :Pcharles01 sa:Vad rekommenderas om man inte vill se något jibb alls? Eller väldigt lite?
All i can är sjukt bra. Men den rår inte på SOLITAIRE, den är fanimig det bästa jag sett! All i can, art of flight har inget att sätta mot denna film!carl-pedal sa:All.I.can är fan ren skidglädje. Måste vara den vackraste och mest nytänkande skidfilmen som gjorts på bra länge. 10 av 5 toasters.linder sa:All I can, massa tur och puderåkning i den filmen bara och knappt några bc kickers :Pcharles01 sa:Vad rekommenderas om man inte vill se något jibb alls? Eller väldigt lite?
Alla snowboard segment förstör den. Telemarken kan man leva med men stora berg och bottenlöst på en planka, nej tack!Helldude sa:All i can är sjukt bra. Men den rår inte på SOLITAIRE, den är fanimig det bästa jag sett! All i can, art of flight har inget att sätta mot denna film!carl-pedal sa:All.I.can är fan ren skidglädje. Måste vara den vackraste och mest nytänkande skidfilmen som gjorts på bra länge. 10 av 5 toasters.linder sa:All I can, massa tur och puderåkning i den filmen bara och knappt några bc kickers :P
Se den!
Varför tycker du att snowboardåkningen drar ner den?carl-pedal sa:Alla snowboard segment förstör den. Telemarken kan man leva med men stora berg och bottenlöst på en planka, nej tack!Helldude sa:All i can är sjukt bra. Men den rår inte på SOLITAIRE, den är fanimig det bästa jag sett! All i can, art of flight har inget att sätta mot denna film!carl-pedal sa:All.I.can är fan ren skidglädje. Måste vara den vackraste och mest nytänkande skidfilmen som gjorts på bra länge. 10 av 5 toasters.
Se den!
BC är okej, men det låter bra. Ska kollas upp. Tack!linder sa:All I can, massa tur och puderåkning i den filmen bara och knappt några bc kickers :Pcharles01 sa:Vad rekommenderas om man inte vill se något jibb alls? Eller väldigt lite?
IntuitiveAerial sa:Skulle inte denna teknik vara hur grym som helst för skidfilmare och liknande?? :D
Sett liknande där de filmer från någon form av radiostyrd helikopter, bla. I snowboardfilmen They Came From.. Finns att streama här på freeride!