Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dock säger många att de är för mjuka.. vad tycker du?Jens_F sa:Jag tycker du ska nog satsa på ett par K2 silencer från förra året, elr nån liknande modell. Men jag tycker personligen att k2 silencer är grymmt sköna skidor, Och tror dom passar alla, från nybörjare till Mer erfarna park åkare, och dom är inte speciellt dyra heller och sen kan du bara lägga till nån tusenlapp och få ett par bindningar som är bra, eftersom du är nybörjare tror jag inte att du behöver ett par "värsting" bindningar som marker jester elr liknande.
Sen Pjäxor kan du nog köpa full tilt hot dogger, heller kanske Förra året salomon Spk pjäxor, finns några såna här på freeride på Köp/sälj
Allt jag har skrivit kanske skulla gå på runt 5000-5500 om du köper det begagnat, men pjäxorna är endå viktigaste som Nojlas skrev här uppe. så du ska nog gå till närmaste Sport Butik och prova dig fram vad gällande Pjäxor och nog kanske formgjutna sulorna är nånting du ska satsa på.
om du e nybörjare så funkar silencer och sen köper du ett par salomon kaid lr full tilt booter! skidorna kostar 2999 med bindningar på stadium och pjäxorna kostar oxå 2999!David-Antolak sa:Dock säger många att de är för mjuka.. vad tycker du?Jens_F sa:Jag tycker du ska nog satsa på ett par K2 silencer från förra året, elr nån liknande modell. Men jag tycker personligen att k2 silencer är grymmt sköna skidor, Och tror dom passar alla, från nybörjare till Mer erfarna park åkare, och dom är inte speciellt dyra heller och sen kan du bara lägga till nån tusenlapp och få ett par bindningar som är bra, eftersom du är nybörjare tror jag inte att du behöver ett par "värsting" bindningar som marker jester elr liknande.
Sen Pjäxor kan du nog köpa full tilt hot dogger, heller kanske Förra året salomon Spk pjäxor, finns några såna här på freeride på Köp/sälj
Allt jag har skrivit kanske skulla gå på runt 5000-5500 om du köper det begagnat, men pjäxorna är endå viktigaste som Nojlas skrev här uppe. så du ska nog gå till närmaste Sport Butik och prova dig fram vad gällande Pjäxor och nog kanske formgjutna sulorna är nånting du ska satsa på.
Det övergår mitt förstånd att köpa pjäxor online. I en vanlig sportkedja - ok mot bättre vetande och 1-2 veckors semesteråkning per år. Du får åtminstone någorlunda hjälp och kanske en pjäxa som sitter lite bekvämt.schweet sa:gå in på sport-conrad.com å kolla på freeski packages of 3 components och kolla på fjolårets modeller som ligger lite längre ner.. enda dumma med det är att du inte kan testa pjäxorna