adamhermanson
Medlem
bästa snowboardåkaren
vem är den cleanaste snowbardåkaren just nu?
Shaun White är ju inte ens speciellt bra, om man jämnför med andra i snowboard eliten, han har ju inte speciellt skön stil heller tycker jag. Röstar för Andreas WiigSnowboardEliten sa:Shaun White, lätt!!!!
va fan säger du!?!?!? du kanske borde skaffa glasögon.ortner sa:Shaun White är ju inte ens speciellt bra, om man jämnför med andra i snowboard eliten, han har ju inte speciellt skön stil heller tycker jag. Röstar för Andreas WiigSnowboardEliten sa:Shaun White, lätt!!!!
hörrö din brända jävel det här är ingen rekordbok jag ville se vad andra tyckte o räknade med att de skulle skriva varför de tyckte som de gjorde osv. ville se om alla skulle skriva shaun white för att han är störst inom media tycker du att det är här är en dum tråd så finns det ju betydligt värre trådar om allt "ghetto lr inte"-snackmarux sa:men seriööööööööööööööööööst villka dumma trådar ni ploppar upp!
"vem är bästa konstnären?" "vem är bästa skejtaren?"
hallå, tror du att detta är ett "guinnesrekord"race eller? Vem kan sätta flest rotationer? Vem kan droppa längst?
Det handlar inte om det:P
haha du är så fel ute.
Jag får dock såhär i efterhand understryka att det var min egna åsikt. Andra är, lixom jag, välkomman att tycka till precis hur dom vill.tbnordahl sa:va fan säger du!?!?!? du kanske borde skaffa glasögon.ortner sa:Shaun White är ju inte ens speciellt bra, om man jämnför med andra i snowboard eliten, han har ju inte speciellt skön stil heller tycker jag. Röstar för Andreas WiigSnowboardEliten sa:Shaun White, lätt!!!!
Men min röst får Jeremy Jones, inte mr jibb, utan BM jones.
japp, Eero är den skönaste. Jeremy jones är också skön. Men inte lika.Johan686 sa:Eero ettala! David benedek är också grym(fast man knappt ser fanskapet någonstans)
den där sofia måste nog va bäst. =)COCKtail sa:har hört att hon sofia kollenhag ska vara riktigt grym, nån som vet vem det är?
den där adam hermanson är också riktigt imponerande,
annars är nog shaun white på en grym tredjeplats iaf
Skulle Shaun White vara störst inom media?adamhermanson sa:hörrö din brända jävel det här är ingen rekordbok jag ville se vad andra tyckte o räknade med att de skulle skriva varför de tyckte som de gjorde osv. ville se om alla skulle skriva shaun white för att han är störst inom media tycker du att det är här är en dum tråd så finns det ju betydligt värre trådar om allt "ghetto lr inte"-snackmarux sa:men seriööööööööööööööööööst villka dumma trådar ni ploppar upp!
hallå, tror du att detta är ett "guinnesrekord"race eller? Vem kan sätta flest rotationer? Vem kan droppa längst?
haha du är så fel ute.
Jag tycker det känns som att white e den största iaf.. Ja menar hp-reklamen och en massa intervjuer,, Ja de brukar vara han som ja ser...marux sa:Skulle Shaun White vara störst inom media?adamhermanson sa:hörrö din brända jävel det här är ingen rekordbok jag ville se vad andra tyckte o räknade med att de skulle skriva varför de tyckte som de gjorde osv. ville se om alla skulle skriva shaun white för att han är störst inom media tycker du att det är här är en dum tråd så finns det ju betydligt värre trådar om allt "ghetto lr inte"-snackmarux sa:men seriööööööööööööööööööst villka dumma trådar ni ploppar upp!
haha du är så fel ute.Media är inte endast youtubeklipp från USA :P
Din fråga är "vem är den BÄSTA", inte "vilken snowboardåkare tycker ni mest om?". Tänk på hur du formulerar dig nästa gång.
ägd marux sen menar jag inte vem man tycker mest om man ska förklara varför man tycker åkaren är bäst inte varför man tycker om han mestKruxeliduX sa:Jag tycker det känns som att white e den största iaf.. Ja menar hp-reklamen och en massa intervjuer,, Ja de brukar vara han som ja ser...marux sa:Skulle Shaun White vara störst inom media?adamhermanson sa:hörrö din brända jävel det här är ingen rekordbok jag ville se vad andra tyckte o räknade med att de skulle skriva varför de tyckte som de gjorde osv. ville se om alla skulle skriva shaun white för att han är störst inom media tycker du att det är här är en dum tråd så finns det ju betydligt värre trådar om allt "ghetto lr inte"-snackMedia är inte endast youtubeklipp från USA :P
Din fråga är "vem är den BÄSTA", inte "vilken snowboardåkare tycker ni mest om?". Tänk på hur du formulerar dig nästa gång.
wiiiiiiiiig e nice---