bästa snowboardåkaren

bästa snowboardåkaren
men seriööööööööööööööööööst villka dumma trådar ni ploppar upp!

"vem är bästa konstnären?" "vem är bästa skejtaren?"

hallå, tror du att detta är ett "guinnesrekord"race eller? Vem kan sätta flest rotationer? Vem kan droppa längst?

Det handlar inte om det:P

haha du är så fel ute.

bästa snowboardåkaren
bästa åkaren på allt måste vara Eero Ettala utan tvekan, sjuk både hopp och på rails.. kanske inte skönaste stilen men han är iaf bäst! punkt!

bästa snowboardåkaren
hata shaun white.. han tror han är bäst bara för han vinner OS, tänk om alla skulle va med liksom. go filmparts istället säger jag.

bästa åkaren nu är väl kanske Simon Chamberlain eller Max Legend som är helt skadad på rails. Annars gillar jag Travis Parker och Louie Fountain

bästa snowboardåkaren
Terje Haakonsen über alles! karln har fan ägt snowboardvärlden i snart två decenier och har gjort för bräda vad Ingemar Stenmark gjorde för alpin skidåkning. Förtjänar i mina ögon att kallas för snowboardens gudfader.
Ingemar Backman, Johan Olofsson och Mike Basich kvalar även de in samma tronrum.

Sedan gillar jag Travis Parker o MFM oxå.. åkare med egen stil som går sin egen väg.

Men ballast av alla kommer nog alltid Terje att vara.

bästa snowboardåkaren
marux sa:

hallå, tror du att detta är ett "guinnesrekord"race eller? Vem kan sätta flest rotationer? Vem kan droppa längst?

haha du är så fel ute.
hörrö din brända jävel det här är ingen rekordbok jag ville se vad andra tyckte o räknade med att de skulle skriva varför de tyckte som de gjorde osv. ville se om alla skulle skriva shaun white för att han är störst inom media tycker du att det är här är en dum tråd så finns det ju betydligt värre trådar om allt "ghetto lr inte"-snack

bästa snowboardåkaren
har hört att hon sofia kollenhag ska vara riktigt grym, nån som vet vem det är?

den där adam hermanson är också riktigt imponerande,
annars är nog shaun white på en grym tredjeplats iaf

bästa snowboardåkaren
tbnordahl sa:
ortner sa:
SnowboardEliten sa:
Shaun White, lätt!!!!
Shaun White är ju inte ens speciellt bra, om man jämnför med andra i snowboard eliten, han har ju inte speciellt skön stil heller tycker jag. Röstar för Andreas Wiig
va fan säger du!?!?!? du kanske borde skaffa glasögon.

Men min röst får Jeremy Jones, inte mr jibb, utan BM jones.
Jag får dock såhär i efterhand understryka att det var min egna åsikt. Andra är, lixom jag, välkomman att tycka till precis hur dom vill.

Go' Kväll

bästa snowboardåkaren
Andreas Wiig (de som inte kollat hans vinnaråk i x-games borde göra det, cleanast stil), Eero Ettala - helt sjukt grymt med double backside rodeo och switch double backflipp hur lätt som helst :P, Jussi Oksanen- För han kan göra alla trick som finns typ.

bästa snowboardåkaren
adamhermanson sa:
marux sa:

haha du är så fel ute.
hörrö din brända jävel det här är ingen rekordbok jag ville se vad andra tyckte o räknade med att de skulle skriva varför de tyckte som de gjorde osv. ville se om alla skulle skriva shaun white för att han är störst inom media tycker du att det är här är en dum tråd så finns det ju betydligt värre trådar om allt "ghetto lr inte"-snack
Skulle Shaun White vara störst inom media?:) Media är inte endast youtubeklipp från USA :P

Din fråga är "vem är den BÄSTA", inte "vilken snowboardåkare tycker ni mest om?". Tänk på hur du formulerar dig nästa gång.

bästa snowboardåkaren
Neej, han frågade vem den CLEANASTE snowboardåkaren var, det är skillnad mellan att vara bäst och cleanast.

bästa snowboardåkaren
marux sa:
adamhermanson sa:
marux sa:

haha du är så fel ute.
Skulle Shaun White vara störst inom media?:) Media är inte endast youtubeklipp från USA :P

Din fråga är "vem är den BÄSTA", inte "vilken snowboardåkare tycker ni mest om?". Tänk på hur du formulerar dig nästa gång.
Jag tycker det känns som att white e den största iaf.. Ja menar hp-reklamen och en massa intervjuer,, Ja de brukar vara han som ja ser...
wiiiiiiiiig e nice---

bästa snowboardåkaren
KruxeliduX sa:
marux sa:
adamhermanson sa:

Jag tycker det känns som att white e den största iaf.. Ja menar hp-reklamen och en massa intervjuer,, Ja de brukar vara han som ja ser...
wiiiiiiiiig e nice---
ägd marux sen menar jag inte vem man tycker mest om man ska förklara varför man tycker åkaren är bäst inte varför man tycker om han mest

bästa snowboardåkaren
joel andersson är helt klart bäst i världen. vem fan drar annars drar cb 1440 och bs 1260 haha om de nu e snurra som gäller. sen har han så brutala skills att min mamma vill samlaga med honom.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp