P plums Ny medlem 2009-09-27 Bästa stället i Alperna #1 Vilket är det bästa och största stället i alperna? Skulle vara kul att vet om man ska ner någon gång! Många backar önskas. Senast ändrad: 2009-09-27
Vilket är det bästa och största stället i alperna? Skulle vara kul att vet om man ska ner någon gång! Många backar önskas.
L Lee-nus Aktiv medlem 2009-09-27 Bästa stället i Alperna #2 herregud. om du söker stora system så leta själv. det finns inget absolut bästa, eftersom alla tycker olika, så är det bara.
herregud. om du söker stora system så leta själv. det finns inget absolut bästa, eftersom alla tycker olika, så är det bara.
C cowman81 Ny medlem 2009-11-03 Bästa stället i Alperna #5 Hinterux är grymt. Hur mycket backar som helst i närområdet. Samt att de har ett av världens bästa liftsystem på glaciären!!
Hinterux är grymt. Hur mycket backar som helst i närområdet. Samt att de har ett av världens bästa liftsystem på glaciären!!
Blackriverpaint Medlem 2009-11-03 Bästa stället i Alperna #6 Åk till chamonix eller St.Anton. Det är bäst och störst och de coolaste säsongarna hänger där.
baelter Medlem 2009-11-03 Bästa stället i Alperna #7 Storlek: Val Thorens eller Dolomiterna Superski Bästa: Helt subjektivt
C cowman81 Ny medlem 2009-11-09 Bästa stället i Alperna #8 Jag har inte varit i Val Thorens men Dolomiterna har jag vart och visst är det stort som tusan men ganska flacka backar.
Jag har inte varit i Val Thorens men Dolomiterna har jag vart och visst är det stort som tusan men ganska flacka backar.