woooooooooooord^jeppenator sa:1.Steve Stepp!!
2.Steve Stepp!!
3.Steve Stepp!!
kolla på hans promo för 06 så fattar du eller mammoth filmen... han har enligt mig mycke skönare stil än wallish. The green goblin!Waster sa:1:Tom Wallish
2:Tom Wallish
(3Ahmet Dadali
Vad är det folk ser hos Steve Stepp som dom inte ser hos Tom Wallish?
Vill gärna ha ett svar på det! Killen som sätter 630 med steeze...
Själva stelhets stilen på rails.. sättet han håller händerna när han åker.. minerna han gör.. hag är ju helt enkelt perfekt!Waster sa:1:Tom Wallish
(3Ahmet Dadali
Tror jag har sett den videon allt för många gånger! av allt det jag sett av wallish kan jag bedömma att han är snäppet bättre än stepp, + att klarar man av att göra så bra ifrån sig på promo06 varför gör han det då inte nu fast ännu bättre! tecken på stop i utvecklingen! Nått Wallish inte har gjort! han bara förbättrar.JonathanO sa:kolla på hans promo för 06 så fattar du eller mammoth filmen... han har enligt mig mycke skönare stil än wallish. The green goblin!Waster sa:1:Tom Wallish
(3Ahmet Dadali
Du kan ju förklara för mig hur vi ska battla om 2 personer? är det ungefär som att publiken skulle börja battla om vem som vinner rap battlen? It would never end...jeppenator sa:nejnejnej waster.. jag skulle kanske tippa på att wallish är duktigare.. men Steve ligger snäppet före i stilsammanhang..
ska vi battla om saken?
Precis.. därför slutar vi härWaster sa:Du kan ju förklara för mig hur vi ska battla om 2 personer? är det ungefär som att publiken skulle börja battla om vem som vinner rap battlen? It would never end...jeppenator sa:nejnejnej waster.. jag skulle kanske tippa på att wallish är duktigare.. men Steve ligger snäppet före i stilsammanhang..
ska vi battla om saken?
.jeppenator sa:Precis.. därför slutar vi härWaster sa:Du kan ju förklara för mig hur vi ska battla om 2 personer? är det ungefär som att publiken skulle börja battla om vem som vinner rap battlen? It would never end...jeppenator sa:nejnejnej waster.. jag skulle kanske tippa på att wallish är duktigare.. men Steve ligger snäppet före i stilsammanhang..
ska vi battla om saken?