Bästa väg Milano-Livigno?

  • Trådstartare Trådstartare JoU
  • Start datum Start datum

JoU

Ny medlem
Bästa väg Milano-Livigno?
Hej jag skall åka till Livigno i vinter. Vi skall flyga till Milano-malpensa och sedan ta en hyrbil därifrån.
Vilken väg är den bästa?
Är det bättre att åka tunneln norrifrån än att åka över Forcola passet?
Den södra vägen verkar innehålla en hel del pass att passera.

//Josef
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp