Bästa väg Milano-Livigno?
Hej jag skall åka till Livigno i vinter. Vi skall flyga till Milano-malpensa och sedan ta en hyrbil därifrån.
Vilken väg är den bästa?
Är det bättre att åka tunneln norrifrån än att åka över Forcola passet?
Den södra vägen verkar innehålla en hel del pass att passera.
//Josef
Vilken väg är den bästa?
Är det bättre att åka tunneln norrifrån än att åka över Forcola passet?
Den södra vägen verkar innehålla en hel del pass att passera.
//Josef