krrilleeee
Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
Stenis is the shit
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
han har en poäng på nått sättCoke-SNS sa:Byggare Bob
Om dom äger alla äger dom ju också varandra! Alltså äger dom och är ägda sammtidigt eller? fattar inte?matti_skidor sa:Tanner hall,TJ schiller,Simon dumont och Niklas karlströn äger alla !!!!
du har inte sätt show & prove va??Skiiiiier sa:Tanner suger. jon duger. Simon och Sammy Äger alla!
Ja han ser grym ut!! Redig cooling asså=PSTORPOTATEN sa:Jag ser att det är ingen av er fjunisar som sett BillyBobby åka... Den killen är ruskigt stabil. Finns ingen som klår honom kan jag säga. Spana in Kungen på http://www.freeride.nu/member/view.php?id=30247
äää..Enligt min mening är inte Brogan så pass bra. Han är ju bara känd för sina rideaways och har lite skills på rails men på hopp är han inget att hänga i julgranen.phhille026 sa:TomWallisch
JonBrogan
HenrikHarlaut
PhilCassabon![]()
Men herregud... ta din personliga åsikt om vilken åkare du tycker är bäst eller har bäst stil!!Kinkan sa:man kan nog inte riktigt säga vem som är bäst, det är ju en smaksak, typ som att fråga vilken den godaste läsken är![]()