Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske tänker på Burton EST, på dom kan man ta av bottenplattan, men funkar bara på Burton brädor med ICS systemet som alla high-end brädor har nästa år...vene om det är någon high end board som kanske inte har de också men...birdie sa:ok grabbar.. vilka bindningar passar bäst till evil twin. ska köpa ett par rackare nu.. tänkte mig cartel??? hörde om några nya jeremy jones utan bottenplatta är det nått att ha eller finns dom än överhuvudtaget? nån som har några förslag kanske???
bredare?Coce sa:jag kör på eviltwin.. hade först en 04/05, va den skönaste jag åkt på!
den blev allt mer å mer shleten, så sålde den för å köpa 06/07 på rean, då tog alla slut i hela sverige, å ville inte ha den gröna för den är för grön. så köpte en rome machin 157. den va helt ok! men så hittade jag efter 4veckor just den evil jag ville ha köpte då å bytte bräda på två dagar.. och triplebasen känns! jag märkte klar skillnad. å va mjuk å skön den är!! fy fan vilken bräda. dock skulle jag vilja stå liite bredare.. men jag är helnöjd! roligaste brädan nånsin!
jag kör på 64 men skulle allt vilja ha 4-5cm till.. lurar på köpa flux så man kan stå extrabrett tack vare deras diskar.frankel sa:bredare?Coce sa:jag kör på eviltwin.. hade först en 04/05, va den skönaste jag åkt på!
den blev allt mer å mer shleten, så sålde den för å köpa 06/07 på rean, då tog alla slut i hela sverige, å ville inte ha den gröna för den är för grön. så köpte en rome machin 157. den va helt ok! men så hittade jag efter 4veckor just den evil jag ville ha köpte då å bytte bräda på två dagar.. och triplebasen känns! jag märkte klar skillnad. å va mjuk å skön den är!! fy fan vilken bräda. dock skulle jag vilja stå liite bredare.. men jag är helnöjd! roligaste brädan nånsin!
max är 64 vad kör du? ^^