Bataleon
Hej alla!
Jag är ny här. Tänkte utnyttja den stora massan för en efterlysning.
JAG MÅSTE HA EN BATALEON RIOT 155 men förra årets modell 07/08.
Gillar allt med årets modell men A. jag har inte råd med en ny. B. Jag tycker att fjolårets är snyggare! speciellt den med svart bas.
NÅGON av er måste ha en till salu eller känner till en hemlig affär som brukar ha svårt för att sälja sina gamla modeller. jag har nämligen verkligen finkammat hela Internettet!!!!!
Mvh,
Victor
Jag är ny här. Tänkte utnyttja den stora massan för en efterlysning.
JAG MÅSTE HA EN BATALEON RIOT 155 men förra årets modell 07/08.
Gillar allt med årets modell men A. jag har inte råd med en ny. B. Jag tycker att fjolårets är snyggare! speciellt den med svart bas.
NÅGON av er måste ha en till salu eller känner till en hemlig affär som brukar ha svårt för att sälja sina gamla modeller. jag har nämligen verkligen finkammat hela Internettet!!!!!
Mvh,
Victor