Alias_Berka
Ny medlem
Beg. Bräda?
Har tänkt sälja min bräda som stått och skräpat i 2 år men har ingen som helst koll på vad jag ska blocka den för.
En Ride "Control" bräda och ett par Salomon F20 säsong 07-08, vad bindningen heter har ja dessvärre ingen koll på. Grejerna har endast använts i ca 10 dagar och är nästintill helt rep/fläckfria.
Någon som har koll på vad detta skulle kunna vara värt?
Mvh / Putthe Twintip
En Ride "Control" bräda och ett par Salomon F20 säsong 07-08, vad bindningen heter har ja dessvärre ingen koll på. Grejerna har endast använts i ca 10 dagar och är nästintill helt rep/fläckfria.
Någon som har koll på vad detta skulle kunna vara värt?
Mvh / Putthe Twintip