Beg. Scott Yecora eller sprillans ny Biltemacykel

• Trådstartare Trådstartare vallius
  • Start datum Start datum
V

vallius

Guest
Vad skulle ni ha köpt av följande två alternativ:

1. Biltema Yosemite Bridalveil, helt ny, 3.490 kr
http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=93863

2. Scott Yecora årsmodell 2000, nästan oanvänd, 3.700 kr
Kan man räkna med att stötdämpningen fortfarande fungerar prickfritt efter 5 år?

Har teknikutvecklingen de senaste 5 åren varit så stor att en 2000-hoj förmodas vara sämre tekniskt? Tacksam för synpunkter.

UUUU ja skulle nog hellre ta mitt eget liv än att bli framförd på nån av dessa, tyvärr så är nog fjädringen piss efter 5 år, men den är piss på en ny biltemacykel också så de ä bara att välja och vraka

håller med hyllengren och v-larsson, kolla på några andra begagnade hojjar.. för 3700kr kan du få mycket mer cykel för pengarna.

Ok, tack för alla synpunkter!
Lutar åt att jag inte köper biltemacykeln iallafall. Jag har väl inte så krävande uppgifter för cykeln egentligen men man vill ju alltid ha så mycket som möjligt för pengarna. Sedan kanske 3700 är i överkant för en 5 år gammal Yecora även om den är bara lite använd. Jag har sett att Intersport säljer Yecora 2005:or för 5.995 på rean nu.

BILTEMAHOJARNA HÖR HEMMA PÅ SOPTIPPEN!!!!!

Om du ska ha hojen till ngt annat än att stå å samla damm i garaget så skulle jag tagit Scotten.

Men samla 2 000 till så kan du få en yz 2 > vilket klart är att föredra om du kollar på biltema!!!

äger en fjolåret biltema cyckel eftersom jag är relativt händig har jag kunnat haft denna hoj och har fått en bra cykel som nu är väldigt uppdaterad och endast ramen är biltema.. fixar man gärna lite själv och är beredd att lägga lite pengar funkar biltema bra! men har man cykel "orginal biltema" kan man räkna med mycke lagning vilket jag fått erfara! men med lite pimpning så får man en riktigt bra cykel billigt!

gå på en cykel affär nu har dom ju höst rea! kan du få en mycket bättre cykeln än dom du visade!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp