jonatanandersson Medlem 2011-01-16 begagnad overall sökes! #1 Jag letar efter en begagnad overall eftersom att de nya kostar uppåt 6000 kr. hade tänkt mig något i stil med denna, eller andra härliga färger! tacksam för hjälp!
Jag letar efter en begagnad overall eftersom att de nya kostar uppåt 6000 kr. hade tänkt mig något i stil med denna, eller andra härliga färger! tacksam för hjälp!
jelu Medlem 2011-01-17 begagnad overall sökes! #2 tja! har en overall från oakley om du är intresserad. nypris 6000. kolla mina annonser och säg ett pris som passar /jesper
tja! har en overall från oakley om du är intresserad. nypris 6000. kolla mina annonser och säg ett pris som passar /jesper
jonatanandersson Medlem 2011-01-17 begagnad overall sökes! #3 tjena! såg din nu men jag är mer ute efter en med klarare och goare färger, antingen helfärgad eller nåt inslag med nån annan färg men tack ändå
tjena! såg din nu men jag är mer ute efter en med klarare och goare färger, antingen helfärgad eller nåt inslag med nån annan färg men tack ändå