Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
4500 för begagnade skidor är för mycket tycker jag. Man kan ju i de flesta butiker hitta fjolårsmodeller i plast och grejer för kanske 3500 spänn. Och tusen kronor till för en åkt skida och åkta bindningar tycker inte jag är nåt bra pris.