Beggade B2

ChamBenkeYxan

Ny medlem
Beggade B2
undrar hur mkt som är rimligt att ta för ett par bättre beggade Rossignol B2 årsmodel 2005 körda 1 säsong inte i jätte bra skick men helt ok.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp