ChamBenkeYxan Ny medlem 2005-08-08 Beggade B2 #1 undrar hur mkt som är rimligt att ta för ett par bättre beggade Rossignol B2 årsmodel 2005 körda 1 säsong inte i jätte bra skick men helt ok.
undrar hur mkt som är rimligt att ta för ett par bättre beggade Rossignol B2 årsmodel 2005 körda 1 säsong inte i jätte bra skick men helt ok.
MnO Aktiv medlem 2005-08-08 Beggade B2 #2 Halva nypriset och sen avdrag för eventuella skador på kanter och/eller belag är väl en rimlig uppskattning av skidornas värde. Den allt mer populäre Conrad säger så här i frågan: http://www.sportconrad.de/2A_00_Detail.asp?Kategorie=04-FRSK&page=&ArtNummer=70006022
Halva nypriset och sen avdrag för eventuella skador på kanter och/eller belag är väl en rimlig uppskattning av skidornas värde. Den allt mer populäre Conrad säger så här i frågan: http://www.sportconrad.de/2A_00_Detail.asp?Kategorie=04-FRSK&page=&ArtNummer=70006022