Behöver ett boende! :)

christiiin

Ny medlem
Kommer jobba hela säsongen på restaurang, och nu har mitt boende "skitit" sig.. :/ så jag behöver verkligen ett boende ganska omgående! Nån som vill dela eller hyra ut, hör av er!!

//24 år glad å sprallig tjej!

tänkte precis lämna nummer men kom på att du redan fått det. i måndas fanns de ett rum på staff kvar som ja tacka nej till, kolla me dem =) de e lite smådyra så annars kan du gö som ja o bo i husvagn, e ju en kille här inne som lagt ut att han har en som han vill hyra ut över säsongen... https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=59144

Senast ändrad:
Tja! :) jag har pratat med honom men kändes inte som han ville hyra ut till mig. Han tyckte jag skulle fixa resten som skulle bo i rummet med mig *?* jag känner typ ingen här, haha. Sen tyckte jag att en bäddmadrass borde ingå i den hyran :P vet inte, kändes helt enkelt inte bra. Men det är tydligen nyrenoverat, det är ju nice! :D Husvagn är klockrent! Har dessvärre inge körkort så Duved funkar inte för mig.. :( kommer inte hem på nätterna då... Tack för att du hjälper! :)

ne ja vet, lghn verkar kalas men de va några bitar som störde mej åxå.
Ena av dem ja ska dela vagnen me kommer köra taxi iofs så de e ju en lösning, gissar vi får säkert "kompisrabatt" hehe. annars går ju skidbussen fram till 22 de dagar man slutar någorlunda tidigt.
så fundera på de iaf, de e ju ett väldigt billigt boende.
=)
alltid kul me fler "grannar".
ja ska hålla öronen öppna ifall ja hittar fler alternativ =)

Tillbaka
Topp