paZZ
Ny medlem
behöver massa tips!!!
hallå där. Jag tycker ni skall dra till cham, för vad jag har hört så är det skönast uteliv där.
Jag hade tänkt mig åka dit nu i början av november.
jag sitter ungefär i samma båt som ni, så löser det sig inte för mig så följer jag gärna med i bilen ner.
Hör av er om ni får mer info...
Jag hade tänkt mig åka dit nu i början av november.
jag sitter ungefär i samma båt som ni, så löser det sig inte för mig så följer jag gärna med i bilen ner.
Hör av er om ni får mer info...