Behöver ni boende i Fernie mars-april?

  • Trådstartare Trådstartare MCX
  • Start datum Start datum

MCX

Ny medlem
Behöver ni boende i Fernie mars-april?
Vi är 4 st som ska till Fernie januari till februari.
Vi har insett att det är väldigt svårt att hitta boende för bara två månader, så vi tänkte
om det är några som behöver boende mars till april så kan vi hyra lägenheten hela skidsäsongen
och slipper därmed allt krångel!

Om det låter intressant kan ni skriva här eller maila till reglementet@hotmail.com
Skriv gärna önskemål såsom läge, storlek, pris, när ni vill vara där osv så kan vi
jämföra och hitta något som passar båda grupper.

/Marcus
 
Behöver ni boende i Fernie mars-april?
Hej! Jag har planer på att åka till Fernie i slutet av Januari och stanna februari ut. Om ni behöver någon mer hyresgäst eller bara har plats över så letar jag efter boende för februari.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp