Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dessutom har ull fördelen att den behåller sina värmande egenskaper när den blir fuktigtompan14 sa:Vidare föredrar jag, och många med mig, ullunderställ framför syntet. Bägge materialen har sina fördelar och nackdelar. Ullunderställ tar upp fukten bättre, men torkar långsammare; ett ullunderställ börjar inte lukta illa lika snabbt som ett syntet dito, men håller å andra sidan inte lika länge.
![]()
hahaha, så fick du det sagt också, grattis.GTP sa:Har dock ingen koll på priser eftersom jag har spons.
Sant, dessutom håller den kroppstemperaturen reglerad åt bägge håll, dvs du blir mindre varm på sommaren än utan. Ull är nästan lika bra som snus!Vinter-Paul sa:Dessutom har ull fördelen att den behåller sina värmande egenskaper när den blir fuktig
Är 184 väger 66kg.. Jag får ta mig ut i ovädret och titta runt lite. Tack för din info!L_vgren sa:Hur lång är lång och hur smal är smal?
Själv är jag ca 1,83m och väger just under 70kg och ser mig själv som ganska "smal". Jag kör med Helly Hansens underställ och tycker inte att längden är några problem, tror att jag kör på medium och det sitter tight och fint.
Men som någon säkert redan har sagt. Åk till en affär och prova dig fram. Bara för att kompisens "hunduli" i "M" inte passar behöver det ju inte betyda att H/H eller tex Craft inte passar
YessLee-nus sa:hahaha, så fick du det sagt också, grattis.GTP sa:Har dock ingen koll på priser eftersom jag har spons.
Det är en väldigt stor skillnad mellan gamla ullfrotté kvaliteten och de nya tätare vävda smart- och sportwool.tompan14 sa:Rätta mig om jag har fel, men är inte Smartwool i stort sett samma textil som det svenska WoolPower, tidigare Ullfrotté?
jag tror han var ironisk...?GTP sa:YessLee-nus sa:hahaha, så fick du det sagt också, grattis.GTP sa:Har dock ingen koll på priser eftersom jag har spons.![]()
Nähe? Jag var ju inte de..? hahas0cker sa:jag tror han var ironisk...?GTP sa:YessLee-nus sa:hahaha, så fick du det sagt också, grattis.![]()
Är 184 och väger runt 60, har också ett HH som sitter för jävla tight på mig. Så kanske vore något? :PTeufel sa:Är 184 väger 66kg.. Jag får ta mig ut i ovädret och titta runt lite. Tack för din info!L_vgren sa:Hur lång är lång och hur smal är smal?
Själv är jag ca 1,83m och väger just under 70kg och ser mig själv som ganska \"smal\". Jag kör med Helly Hansens underställ och tycker inte att längden är några problem, tror att jag kör på medium och det sitter tight och fint.
Men som någon säkert redan har sagt. Åk till en affär och prova dig fram. Bara för att kompisens \"hunduli\" i \"M\" inte passar behöver det ju inte betyda att H/H eller tex Craft inte passar![]()
Vilken storlek?EKarlsson sa:Är 184 och väger runt 60, har också ett HH som sitter för jävla tight på mig. Så kanske vore något? :PTeufel sa:Är 184 väger 66kg.. Jag får ta mig ut i ovädret och titta runt lite. Tack för din info!L_vgren sa:Hur lång är lång och hur smal är smal?
Själv är jag ca 1,83m och väger just under 70kg och ser mig själv som ganska \"smal\". Jag kör med Helly Hansens underställ och tycker inte att längden är några problem, tror att jag kör på medium och det sitter tight och fint.
Men som någon säkert redan har sagt. Åk till en affär och prova dig fram. Bara för att kompisens \"hunduli\" i \"M\" inte passar behöver det ju inte betyda att H/H eller tex Craft inte passar![]()
du underskattar Murphy, förvänta dig ett akutbesökKaskar sa:Jag har funderat på det där och bestämt mig för att gå till overall-underställ. JAg kör med tvådelat underställ långfilsingar o tröja, täckbrallor, ryggskydd, jacka med snölås och får ändå myntinkast... Nä nu får det vara nog.
Jag har aldrig på mina många år i backarna behövt gå o skita och hoppas att jag inte ska behöva heller. Om jag hamnar i ett akutläge borde jag nog tänkt efter innan jag gav mig ut
Ställen kostar ju inte mer än 250 spänn och jag är sugen på ett par nya brallor. Så om nöd uppstår är det bara att brassa påJL76 sa:du underskattar Murphy, förvänta dig ett akutbesökKaskar sa:Jag har funderat på det där och bestämt mig för att gå till overall-underställ. JAg kör med tvådelat underställ långfilsingar o tröja, täckbrallor, ryggskydd, jacka med snölås och får ändå myntinkast... Nä nu får det vara nog.
Jag har aldrig på mina många år i backarna behövt gå o skita och hoppas att jag inte ska behöva heller. Om jag hamnar i ett akutläge borde jag nog tänkt efter innan jag gav mig ut
bara att hålla med! bergans is the SHIET! Värt varenda penning !The_teo sa:Woolpower is the shit
S tror jag, men den är verkligen i minsta lagret, börjar väl bli lite kort också, så jag tror en M skulle vara perfektTeufel sa:Vilken storlek?EKarlsson sa:Är 184 och väger runt 60, har också ett HH som sitter för jävla tight på mig. Så kanske vore något? :PTeufel sa:Är 184 väger 66kg.. Jag får ta mig ut i ovädret och titta runt lite. Tack för din info!![]()