tjena, är det nån här på freeride som får ont i skenbenen efter skdiåkning?
Jag får nämligen ont varje kväll efter backen. Det gör ont när jag landar baklänges och med bakåtvikt.
Tänkte om nån hade nått tips på att lindra smärtan? =)
Tacksam för svar