Besviken på pjäxor .
WORD!felix sa:Säker på att inte din pappa gick till affären innan dig och mutade personalen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
WORD!felix sa:Säker på att inte din pappa gick till affären innan dig och mutade personalen?
Inte så konstigt tycker jag.felix sa:Sjukt!OlleEteus sa:precis vad jag gjorde!
Ryktet är nog väldigt viktigt fördom eftersom 40 meter ifrån ligger 2 andra sportbutiker som säljer samma saker, men jag köper från intersport eftersom jag känner folk som jobbar där + doms sjukt grymma service!!!!!Nojlas sa:Inte så konstigt tycker jag.felix sa:Sjukt!OlleEteus sa:precis vad jag gjorde!
Olle blev ju inte nöjd med sitt köp. "Felet" kanske inte ligger hos någon. Men Olle gör rätt som går tillbaka till affären och förklarar att han inte är nöjd. Från butikens sida är man kanske inte skyldig att åtgärda det, men faktumet att de gör det visar ju på att de är en seriös butik som är rädda om sitt goda rykte.
hahaha troll... så jävla kassOlleEteus sa:okej jag lämnade tillbaka dom fick ett par nya salomon kaos utan att lägga till 500 kr , fick även en sula inuti för 850 kr på köpet , jag fick 1 storlek mindre så nu har jag 26.5 istället för 27.5, !! så ni som säger att det inte gårgtfo