Biarritz 2007 Hjälp!

evilina

Ny medlem
Biarritz 2007 Hjälp!
ahh jag åker till Biarritz om en vecka, jag känner ingen där, har ingenstans att bo och vet ingenting om stället, hur ska jag överleva?Någon som har några bra tips på hur man hittar tak över huvudet till riktigt budget pris, var man kan träffa folk och vilka ställen det kan vara värt att söka jobb?Eller är det någon som ska dit och kan tänka sig att adoptera en ny vän?Jag är inte krävande, ganska snäll och lever enbart på choklad..Tacksam för alla tips!
Peace out/Evelina

Biarritz 2007 Hjälp!
Hej Evelina! jag åker till biarritz 17/6 och ska gå surfskola, men vi kommer bli kvar och vi kommer nog bo på någon camping. Det verkar som att det finns en del att välja på av vad jag har hört från surfakademin.

Biarritz 2007 Hjälp!
Camping Fontaine LaBorde är bra. Ligger dock en bit norrut utanför biarritz stad. Inne i biarritz är allt dyrt, kan väl såklart finnas något hostel men det är mer än jag vet.

Biarritz 2007 Hjälp!
Hellooo!

Jag var i Biarritz 5 veckor förra sommarn och vi åkte också dit utan boende..

Men boende va inga problem att fixa, gå bara raka vägen till turistbyrån och be om listor på privata lägenheter.. där finns sjukt mkt olika boenden som hyrs ut till olika priser.. mkt kan vara dyrt men leta länge så hittar du säkert nått passande.. iof kanske det blir galet dyrt å bo själv i nån lgh.. men annars så finns det ju campingar och hostels att bo på.. kolla http://www.hallabaloo.se/guide/france/biarritz.asp där finns lite länkar till olika ställen.. ba leta runt så fixar det sig!

Lycka till!

Biarritz 2007 Hjälp!
rue de la campange.. checka med alla surfare eller hippies.. dom tsäger inte nej om du frågar om du får sova hos dom... annars finns många två sjärniga hotell som är billiga lite runt omkring... men helt seriöst... sånt här borde man tänka ut inna man bokar resan..

Biarritz 2007 Hjälp!
Hej!!!
Ja å min pojkvän sticker till biarritz den 11 juni å ska stanna till slutet av augusti... Har de löst sig med boende? tyvärr kan du nog inte bo hos oss eftersom vi ska bo på 20 kvadrat :-) Men vi måste ju lätt ses iaf! Ja har lite jobb på g, men inget säkert men de brukar lösa sig! min mail e: annabe_1@hotmail.com hör gärna av dej!
/Anna

Tillbaka
Topp