Bidningen pajjade

Methodrone

Ny medlem
Bidningen pajjade
Tjenare alla gliderz jag undrade om någon skulle kunna hjälpa mig med min bidning.

Det är nämligen så att något"Vet inte vad jag ska kalla det(Skpik annars:P) har gått av som sitter under den svarta plattan som håller upp skidan. Under den finns det en fjäder som gör så den åker upp och i den finns det den där grejen som gör så den svarta grejen inte ska gå åt sidan.... den här nämligen hoppat ut..

Fan va dummt detta låter men vet inte vad jag ska säga kan nämligen inga grejer kan bara åka :P

Senast ändrad:
Bidningen pajjade
vad är det du behöver hjälp med?

att den är trasig förstår man.. vill du laga detta?
ifall de är nått som har pajat så glid till närmaste sportbutik som tar in skidgrejer, fråga om dom kan ta hem en ny bit (den som är paj) åt dig. och så är det bara att pussla ihop den igen!

nu förstod jag inte riktigt vad som var paj.. men hoppas de går bra!
/jeppe

Bidningen pajjade
jeppenator sa:

ifall de är nått som har pajat så glid till närmaste sportbutik som tar in skidgrejer, fråga om dom kan ta hem en ny bit (den som är paj) åt dig. och så är det bara att pussla ihop den igen!

/jeppe
Det är någon rossignol orginal kommer inte ihåg köpte skidorna för 2 år sen och tog ut dom igår för mina nya kommer nästa vecka om så landade jag fel några gånger så hoppade den ut.

Chilla så ritar jag upp det åt dig jeppe :P

Bidningen pajjade
Precis samma grej hände mig för ca 3 dagar sen! fast enligt de på ulricehamns skishop gick det inte att laga men man vet ju aldrig..

Bidningen pajjade
jeppenator sa:

/jeppe

Bidningen pajjade
jag har gjort exakt samma med mina gamla bindningar!!
du måste montera av skistoppern och köpa en ny.. så lätt är det!
sitter nån skruv så man kan skruva bort den tror jag.. sen är de bara da med den till närmaste återförsäljare av "look" eller "rossignol" typ intersport eller vad som helst, och fråga om dom kan beställa hem en sån åt dig!
kostar nog nån hundring.. men de borde gå!

Bidningen pajjade
jeppenator sa:
jag har gjort exakt samma med mina gamla bindningar!!
du måste montera av skistoppern och köpa en ny.. så lätt är det!
sitter nån skruv så man kan skruva bort den tror jag.. sen är de bara da med den till närmaste återförsäljare av "look" eller "rossignol" typ intersport eller vad som helst, och fråga om dom kan beställa hem en sån åt dig!
kostar nog nån hundring.. men de borde gå!
http://www.skistore.se/catalog/product_info.php?products_id=1554

Hittade dom här men det är fan lite dyrt och jag orkar inte vänta på frakt... kan man inte köpa skiten billigare och fortare?

Tillbaka
Topp