Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Big air bag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1329971" data-attributes="member: 146777"><p>Visst var de mer poppis förr?</p><p>Stöten mfl hade de ju också? Var det för många som skadade sig?</p><p></p><p>Annars tycker jag inte att de som står helt platt ger så mycket träning. Bra för att våga första gången. Men annars är landningen rätt annorlunda än vad den är i verkligheten. Har dock bara testad den i Stöten för en massa år sen. Och den stod helt platt och ovansidan var i höjd med kanten på hoppet. Dvs betydligt mindre tid att snurra eller gör det man vill göra än det är i verklighet. Så jag gick tillbaka till att träna i backcountryn med mjuk snö.... </p><p></p><p>Och sen, typ 15 år senare, vågar man ju inte längre ändå. Inte jag iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1329971, member: 146777"] Visst var de mer poppis förr? Stöten mfl hade de ju också? Var det för många som skadade sig? Annars tycker jag inte att de som står helt platt ger så mycket träning. Bra för att våga första gången. Men annars är landningen rätt annorlunda än vad den är i verkligheten. Har dock bara testad den i Stöten för en massa år sen. Och den stod helt platt och ovansidan var i höjd med kanten på hoppet. Dvs betydligt mindre tid att snurra eller gör det man vill göra än det är i verklighet. Så jag gick tillbaka till att träna i backcountryn med mjuk snö.... Och sen, typ 15 år senare, vågar man ju inte längre ändå. Inte jag iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Big air bag
Tillbaka
Topp