Big mountainfilmer att köpa?

Niiiicke

Medlem
Om man vill ha riktigt bra filmer med såmycket big mountainåkning som möjligt och minsta möjliga park och jibbingåkning, finns det fler filmer än tbserien då?

Kolla in respect på fr shopen, grymt bra! Är väl kanske 3 klipp med jibbing eller så, dvs väldigt få hopp, väldigt väldigt få, näsan ingenting, jättebra!

trött

Vill ha snowboardfilmer men det var skidfilm du tipsade om. Men skidfilmer funkar väl men vet inte om jag vill betala för en skidfilm heller! :-) Så tipsa mig om bra snowboardfilmer nu!

First decent har jag hört ska vara något alldeles underbart från alaska. Är säkert ute å cyklar men kolla upp den.

NP_Sweden sa:
Vill ha snowboardfilmer men det var skidfilm du tipsade om. Men skidfilmer funkar väl men vet inte om jag vill betala för en skidfilm heller! :-) Så tipsa mig om bra snowboardfilmer nu!
Aha, ursäkta mig, blir lätt missförstånd då den ligger under "kommersiell skidfilm".

Om den robbott föreslår är den då terje drar en underbar linje i AK är den den bästa filmen inför kommande säsong!

AbsolutIggy sa:
First decent har verkligen häftiga scener! Har inte sett hela, men den är imponerande!
Hittar inte first decent i shoppen. Hur långa är den och respect då, schysst om de är längre än en halvtimme i alla fall! Någon som kan tipsa mig om en riktigt bra skoterfilm också? Riktigt dåligt att shopen inte säljer några snowboardfilmer, man undrar varför?

Senast ändrad:
First Decent är en film som inte har ett "vanligt" upplägg utan är mer en dokumentär om åkningen i alaska. Sjukt bra och sevärd film som ger lite mer än de vanliga rullarna.

Respect är också mer dokumentäraktig. Den är väl cirkus en timme om jag inte missminner mig.

Respect och first descent är väl lite av bräd och skidvärldens motsvarigheter.

Jarle sa:
Respect är också mer dokumentäraktig. Den är väl cirkus en timme om jag inte missminner mig.

Vilken av respect och first descent är skidfilm resp. snowboadfilm? Är det bra musik i filmerna? Vill hemskt gärna ha rock/metal i filmerna jag köper. Tycker att alltför många filmer blir förstörda av dålig musik, då spelar det ingen roll hur grymm åkningen är.

Senast ändrad:
NP_Sweden sa:
Jarle sa:

Vilken av respect och first descent är skidfilm resp. snowboadfilm? Är det bra musik i filmerna? Vill hemskt gärna ha rock/metal i filmerna jag köper. Tycker att alltför många filmer blir förstörda av dålig musik, då spelar det ingen roll hur grymm åkningen är.
Respect är skidåkning, musik är väl lite si å så med, det ä ju dokumentäraktigt. Men det är ingen hiphop eller sånt skräp.

First descent är givetvis brädåkning, minns dock inte vad det är för musik

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp