Aha, ursäkta mig, blir lätt missförstånd då den ligger under "kommersiell skidfilm".NP_Sweden sa:Vill ha snowboardfilmer men det var skidfilm du tipsade om. Men skidfilmer funkar väl men vet inte om jag vill betala för en skidfilm heller!Så tipsa mig om bra snowboardfilmer nu!
Hittar inte first decent i shoppen. Hur långa är den och respect då, schysst om de är längre än en halvtimme i alla fall! Någon som kan tipsa mig om en riktigt bra skoterfilm också? Riktigt dåligt att shopen inte säljer några snowboardfilmer, man undrar varför?AbsolutIggy sa:First decent har verkligen häftiga scener! Har inte sett hela, men den är imponerande!
Vilken av respect och first descent är skidfilm resp. snowboadfilm? Är det bra musik i filmerna? Vill hemskt gärna ha rock/metal i filmerna jag köper. Tycker att alltför många filmer blir förstörda av dålig musik, då spelar det ingen roll hur grymm åkningen är.Jarle sa:Respect är också mer dokumentäraktig. Den är väl cirkus en timme om jag inte missminner mig.
Respect och first descent är väl lite av bräd och skidvärldens motsvarigheter.
Respect är skidåkning, musik är väl lite si å så med, det ä ju dokumentäraktigt. Men det är ingen hiphop eller sånt skräp.NP_Sweden sa:Vilken av respect och first descent är skidfilm resp. snowboadfilm? Är det bra musik i filmerna? Vill hemskt gärna ha rock/metal i filmerna jag köper. Tycker att alltför många filmer blir förstörda av dålig musik, då spelar det ingen roll hur grymm åkningen är.Jarle sa:Respect är också mer dokumentäraktig. Den är väl cirkus en timme om jag inte missminner mig.
Respect och first descent är väl lite av bräd och skidvärldens motsvarigheter.