Big trouble i parken?

• Trådstartare Trådstartare aeriksson
  • Start datum Start datum
A

aeriksson

Guest
Big trouble i parken?
Tja jag undrar om Dynastars big trouble funkar i parken elr om jag ska köpa dynastar trouble maker?//Alex

Big trouble i parken?
Big trouble kommer att bli en twintip med 90mm i midjan i klass med pocketrocket, Scratch BC och MOJO mfl.
Om du vill åka en 80mm eller 90mm är väl upp till dig själv att välja. Vet du inte vilket du föredrar bör du prova dig fram genom att hyra och prova.

För övrigt, alla skidor fungerar i parken! Begränsningen ligger i åkskickligheten...

Big trouble i parken?
Utan att veta hur du åker och hur stark/tung du är så antar jag utifrån din ålder att du inte kommer göra en säsong i nåt puderparadis nånstans så att köpa en offpistinriktad skida för att enbart åka park med känns milt sagt dumt. Köp absolut inte skidorna om det är för att du tycker de är coola (lr för att dina kompisar tycker att de är coola) och om det inte råkar vara så att du får just dynastar gratis så borde du prova andra märken också.

Big trouble i parken?
måste bara säga att trouble maker e dom ksönaste jag nånsin åkt på. Men de är kanske inte de bästa ksidorna till att köra fort i pisten me, med tanke på att de är gjorda för mjuka landningar så kommer de att "fladdra" vid hög fart. men dom e sjukt sköna att hoppa å åka puder me.

Big trouble i parken?
Längd: 176-186
Svängradie: 23
Mått: 124/92/114

Som du ser är de t.om. 92 i midjan, främst backcountryskidor men jag antar att de funkar perfekt i parken!

Tillbaka
Topp