Bil + boende

Jonteman

Ny medlem
Bil + boende
Hej!
Jag har losat både boende och resesällskap till Alperna och letar nu febrilt efter alternativ. Jag är beredd att åka ner när som hellst om det finns boende... jag har bil... Öppen för förslag.
Har ni plats för en skåning på golvet eller vill dela bil med en dylik så hör av er!

/Jonas

Bil + boende
Hej Jonas!

Vi är intresserade av att åka med dig ner till chamonix. Om du skulle vilja åka ner i slutet av mars vill säga..? Vi har antagligen en lägenhet för en vecka där vi bodde förra året (så den är garanterat bra). Så om du vill så har du i så fall boende första veckan!
Maila om du är intresserad!

Hälsningar Anna

Bil + boende
hallå Jonas,
jag är intresserad o följa med ner. ska till Chamonix. kan åka efter 5 feb från malmö. kan dock inte fixa boende till dig. ring 0739-333 484. hör av dig snart
/Anton

Bil + boende
Tjaba!

Är i ungefär samma situation som dig... har inte fått någon reseledartjänst i Alperna i år men vill ner ändå. Beslutat mig för att dra till Badgastein med buss nu på fre, 1295:- med STS. Känner ett gäng där, vi ska nog fixa ihop en skön tour genom Alpernas bättre orter (austria, italy, schweiz) innan våren är slut. Ring STS 0200-253030 om du vill joina.

Ses!?!

MVH
Jonas Forslin

Tillbaka
Topp