Bil finns t Frankrike mars

ingrid_e

Medlem
Åker till södra franska alperna fre 28/2 el lör 1/3 (från stockholm).
Ska till alpe d`huez men det är inte lång omväg att passera,
orterna "på vägen", tex chamonix/tignes/valdisere osv.

Sen går bilen hem också i slutet på mars - datum inte helt spikat än.

Är du intresserad av en billig resa ner med delad körning och utgifter - hör av dig!

Ingrid

Hemresa kan vara aktuellt i slutet på mars. Jag skall själv ner den 14:e och planerar att stanna ca 2 veckor. Ska dock till österrike och närmare bestämt Ischgl/Kappl. Är inte på det klara med min hemresa ännu...

Hej Ingrid

jag (Emil) och Björn skall ner till Frankrike runt vecka åtta och stannar i två tre veckor. Delar gärna bil med dig, ungefär när åker du tillbaks till Sverige?

Hälsningar
Emil

emiwib@mtek.chalmers.se

hej Emil och Björn - tror inte att våra datum stämmer så bra överens. jag är ju nere hela marsmånad, dvs åker ner och hem i samband med månadsskiftena.

David - exakt hemreses datum är inte spikat på dagen - men det rör sig som sagt om månadsskiftet.

/ingrid

Hej Ingrid,

jag hade tänkt spendera mars månad i La Grave och är då så klart intresserad av att resa billigt ner dit. Hemfärd för min del blir nog 29:e mars men det går antagligen bra ngn dag tidigare eller senare. Bor i Sthlm.
Hör av dig om du har plats över i bilen.

Jakob

hej jag heter sebastian jag skall till chamonix ner resan passar mig bra om du fortfarande har plats

Hej bilreseintresserade, tack ni som svarat här eller via mail!

Efter lite mailande, vet jag faktiskt inte vilka som egentligen är intresserade - så ni som funderar på saken o försöker planera era resor - hör av er så snart som möjligt!

Hej så länge,
Ingrid

Tillbaka
Topp