onas Medlem 2003-02-05 Bil till Chamonix #1 Hej! Vill fortfarande fylla bilen. Åker till Chamonix nu på söndag (9/2). Åker nog hem i april. Jag står för bil, resten delar vi lika.. Hör av er om ni är intresserade / Jonas jonasingler@hotmail.com
Hej! Vill fortfarande fylla bilen. Åker till Chamonix nu på söndag (9/2). Åker nog hem i april. Jag står för bil, resten delar vi lika.. Hör av er om ni är intresserade / Jonas jonasingler@hotmail.com