S samson Ny medlem 2005-02-25 Bil till St anton den 4/3 #1 Hej, vi är 2 st som åker från Halmstad på eftermiddagen till st anton. Har 1 plats ev 2 st. Åker hem 13 mars. svara på thorulf@inmono.com el 0703 131211
Hej, vi är 2 st som åker från Halmstad på eftermiddagen till st anton. Har 1 plats ev 2 st. Åker hem 13 mars. svara på thorulf@inmono.com el 0703 131211