Liniss Medlem 2005-09-13 bil till st anton? #1 hej. tänkte bara höra om det är nån som ska ner till st anton i vinter och har en plats över??
B barnie82 Ny medlem 2005-09-14 bil till st anton? #3 Tjenare Liniss, går det framåt eller? Du kan väl höra av dig! barnie82@email.nu