BILDSPEL kolla

4front

Medlem
BILDSPEL kolla
här är ett antal av mina bästa bilder jag har tagit så kolla gärna och ge kritik på på dom bilderna som ní tycket var bra eller dåliga

Utrustning:
NIKON D80 med AF-s nikkkor 18-135mm
2 stycken nikon sb 600 blixtar
Fujifilm Finepix s6500 fd
UV filter

Här är även några andra bilder jag har tagit
http://hugoljungquist.deviantart.com/

BILDSPEL kolla
när man gör ett bildspel tycker jag att man ska hålla sej till en kategori, blir lite rörigt när du visar så mycket olika bilder. du hade till exempel många bilsport bilder, kanske att du skulle hållt dej till dem. jag tycker också att inzomningarna inte kändes så genomtänkta även om de är en snygg effekt ibland. men bra bilder, och jobba på :)

BILDSPEL kolla
carl_d sa:
när man gör ett bildspel tycker jag att man ska hålla sej till en kategori, blir lite rörigt när du visar så mycket olika bilder. du hade till exempel många bilsport bilder, kanske att du skulle hållt dej till dem. jag tycker också att inzomningarna inte kändes så genomtänkta även om de är en snygg effekt ibland. men bra bilder, och jobba på :)
ok ska göra dt nästa gång

BILDSPEL kolla
vissa bilder var sköna, men det va lite synd att det endast va en vinterbild, detta är ju endå en skid/snwb hemsida, nästa gång, ta lite ski pics ;), annars cool :), gillar den där på penseln eller va det var ;).
/run

BILDSPEL kolla
Runan_the_Rocker sa:
vissa bilder var sköna, men det va lite synd att det endast va en vinterbild, detta är ju endå en skid/snwb hemsida, nästa gång, ta lite ski pics ;), annars cool :), gillar den där på penseln eller va det var ;).
/run
ok! jaghar tagit skid bilder men ja valde att bara ha med den.

aaa det var en pensel och det är min favorit bild

BILDSPEL kolla
Stilleben och natur bilderna var riktigt bra, men du har tyvär en förmåga att inte hålla horisonten rak. Det är lätt att fixa till efteråt, så med tanke på hur efterbehandlade en del av bilderna var så är det konstigt att du inte rättar upp horisonten med. Men glid in på fotosidan.se och lägg upp bilderna där så kan du få bra och konstruktiv kritik från riktiga fotonördar =)

BILDSPEL kolla
Bjurlid sa:
Stilleben och natur bilderna var riktigt bra, men du har tyvär en förmåga att inte hålla horisonten rak. Det är lätt att fixa till efteråt, så med tanke på hur efterbehandlade en del av bilderna var så är det konstigt att du inte rättar upp horisonten med. Men glid in på fotosidan.se och lägg upp bilderna där så kan du få bra och konstruktiv kritik från riktiga fotonördar =)
aaa men ja orkade inte fixa det på bilderna ja tycke det va bra som det va

mer kommentarer

BILDSPEL kolla
Ska jag pausa på varje bild innan du zoomar in så jag hinner se en ordentlig helhet eller...?

Annars fina bilder tycker jag som inte vet nånting om foto.

BILDSPEL kolla
JoakimN sa:
Ska jag pausa på varje bild innan du zoomar in så jag hinner se en ordentlig helhet eller...?

Annars fina bilder tycker jag som inte vet nånting om foto.
aa jo ja tycker det gick för fort sen när jag hade gjort klart filmen men pallade inte göra om det

BILDSPEL kolla
Orkade kolla i 10 sekunder, varför så mycker rörelse och inzoomning i bilderna!?

Gör ett bildspel på flickr eller dylikt istället.

Tillbaka
Topp