Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja MAttias!
JAg e sugen på Stanton i vår men att åka i nopvmber är alldeles för tidigt för mig. Men undrar du som varit där förut, har du några bra tips på hur man fixar boende? Dessutom undrar jag om det är svårt att få jobb, jag har tidiagre jobbat som skidlärare, vet du om det är lätt att få jobb som det där?
/Jennifer
hej, jag o en kompis ska oxå dra ner då, o vi söker ett billigt sätt att komma ner på!!
undrar vad det kommer att kosta??
vi har båda körkort!!
hör gärna av dig snarast!
//Micke