Billigaste Völkl AC50

enslow

Ny medlem
Billigaste Völkl AC50
Ja då är det dags att införskaffa ett par lite mer pistinriktade skidor.
Så vart inom eu köper man dessa skidor billigast.
gärna med bindningar.

tacksam för svar.

Billigaste Völkl AC50
Tackar jag hittade inte dom hos conrad först.
Men efter lite eftersök på sidan så fanns dom där.
399 euro för fjolårsmodellen och 699 för årets.
Enligt völkl är det ingen skillnad förutom grafiken.
Så jag skall kolla vidare runt om eu och se om jag hittar något ännu billigare.

Enslow

Billigaste Völkl AC50
Jag beställde ett par AC50 i tisdags på Sport-Conrad, så nu väntar jag med spänning, skidorna ska levereras hem till mig på måndag. Jag mailade och frågade den gode Conrad hur de som gick för 399 euro (B-kvalitet enligt deras definition) var och de lugnade mig, du märker knappast vad som är skönhetsfel och det är samma garantier. Man får heller inga \\\"B-bindningar\\\" med vilket kan vara fallet vid t ex vissa modeller av Racetiger.Kollade hemma i butiken på ett par AC50 av årsmodell 09/10 som skulle gå för 8990:-,priset inkluderade iofs en tusing i rabatt???

Billigaste Völkl AC50
Hoppas du skriver igen när du fått skidorna.
För 50euro till skulle du fått A kvalite men
det skall bli kul att höra om du hittar några skönhetsfel.

Enslow

Billigaste Völkl AC50
vinkelman sa:
Jag beställde ett par AC50 i tisdags på Sport-Conrad, så nu väntar jag med spänning, skidorna ska levereras hem till mig på måndag. Jag mailade och frågade den gode Conrad hur de som gick för 399 euro (B-kvalitet enligt deras definition) var och de lugnade mig, du märker knappast vad som är skönhetsfel och det är samma garantier. Man får heller inga \\\"B-bindningar\\\" med vilket kan vara fallet vid t ex vissa modeller av Racetiger.Kollade hemma i butiken på ett par AC50 av årsmodell 09/10 som skulle gå för 8990:-,priset inkluderade iofs en tusing i rabatt???
Skruva loss en bindning och kolla om dom har limmat hålen i skidan.
Förra året köpte jag mini pearl till min dotter och på dom var inte hålen limmade.
Men det är bara att lossa skruvarna fylla igen hålen och skruva tillbaka bindningarna.

Tillbaka
Topp