Billigt boende CHAMONIX

dophie

Ny medlem
Billigt boende CHAMONIX
hej vi söker 2 lagom städade och trevliga tjejer till vårat krypin,,, Mycket centralt och billigt men trångt.

Inflyttning från början av nov till slut av april

Hör av er!!! //Sophie och Sophia

Billigt boende CHAMONIX
hej sophie och sohpia.
mitt namn är minna och jag är en glad och trevlig tjej som bestämt mig för att göra en säsong i charmonix, har knappt stått på skidor innan och aldrig varit i alperna. :)
men velat länge,
jag har jobbat i restaurangbranchen i 3 år och rätt svårt och hitta roliga ställen på vntern så de blev chamonix,

om ni orkar får ni gärna berätta lite om stället, m.m så kan jag berätta mer om mig :)
hade

Billigt boende CHAMONIX
Hej! Jag heter Annika, är 19 år och hade tänkt att göra en säsong i Chamonix... jag kommer att åka ner i början av november för att försöka få tag i ett jobb. Jag har besökt Chamonix två gånger tidigare och är riktigt sugen på att göra en hel säsong där och behöver någonstans att bo =)

Just nu befinner jag mig i Nice för att fräscha upp franskan lite (som var dammigare än jag trodde...) och har tre veckor kvar på min franskakurs, men efter det hade jag tänkt ta tåget till Chamonix.

Jag är en glad positiv tjej som framförallt åker snowboard men även en del skidor när andan faller på, men som annars gillar fotboll, festa och massa annat... vill ni veta lite mer så är det bara att här eller till min mail:
ankan1388@hotmail.com

//Annika

Billigt boende CHAMONIX
tjaaa! vi är två 19 åriga damer från gbg som är sjukt intresserade att dela lya med er.. hör av er till min mail hannabrunlof@hotmail.com eller här på fr..om det är nåt ni undrar..
ha det så gött
pz
hanna & kajsa

Billigt boende CHAMONIX
Jag är ju inte den som vill förstöra era drömmar men jag tycker att ni borde kolla en extra gång när denna tråden lades upp ;)

Tillbaka
Topp