Billigt boende St Anton?

Nuovo

Medlem
Billigt boende St Anton?
Jag och två till ska ner under vecka 5, och vi letar efter ett billigt och bra boende. Hade vart sjyst med sovplatser och möjligtvis ett kök, finns det några sjysta boenden till humana priser?

Undviker helst hotell, så om det finns vandrarhem/hostels. Eller någon här vet något prisvärt skriv gärna några rader!:)

Billigt boende St Anton?
Vet att det finns vandrarhem, 2 kompisar bodde där ett par nätter för 25euro/natt. Kan dock inte garantera att priset inte skjuter i höjden till högsäsong

Billigt boende St Anton?
Hej du. dessvärre kan nog bli svårt att hitta boende överhuvudtaget. Jag är oxå på span för vecka 5! (och möjligtvis längre) Om ni hittar något och behöver fylla ut en säng för att underlätta kostnaden så hojta!

Dem flesta bummarboendena tar ca20 euro natten. Men för en så kort vistelse som en vecka så är det nog hotel/vandrarhem som gäller, vilket är dyrare. Inneboende hos någon som redan har boende är det man borde leta efter!

Billigt boende St Anton?
Hej, jag jag är en tjej på 19 år och tänkte åka ner till St Anton i helgen någon sov vet något boende/säng för typ 10 dagar eller hela säsongen?
Några tips eller nummer man kan ringa?

/Lovisa

Tillbaka
Topp