Giro Ny medlem 2009-01-21 Billys pan-pizza #42 jeppenator sa: suger att vara alergisk mot tomat.. dom borde göra den utan tomat också.. Död åt Billys Klicka för att se resterande... Allergisk mot tomat. Har faktiskt aldrig hört förut att man kan vara det. Tack för att du delar med dig det Jeppe. Orginalet och Hawaiin är bäst
jeppenator sa: suger att vara alergisk mot tomat.. dom borde göra den utan tomat också.. Död åt Billys Klicka för att se resterande... Allergisk mot tomat. Har faktiskt aldrig hört förut att man kan vara det. Tack för att du delar med dig det Jeppe. Orginalet och Hawaiin är bäst
ooj Medlem 2009-01-21 Billys pan-pizza #43 jag vågar inte prova någon annan än originalet, altså är det den godaste jag ätit
mistersedin Ny medlem 2009-01-21 Billys pan-pizza #45 orginalet är den enda jag smakat! Ska ta med 15 spänn till ICA imorgon och köpa en schysskebab
Lu-Crabber Medlem 2009-01-21 Billys pan-pizza #46 orginalet (om ni har tid så gör den i ugn.. för den riktige gourmanden
M melleyao Ny medlem 2009-02-21 Billys pan-pizza #47 kebab är gott:> fasst har bara ätit den hawai och orginal:> men den tar priset:D
Danbilzerian Ny medlem 2009-02-21 Billys pan-pizza #49 fyyyyyyyyyfan va orutinerat! Grandiosa är det som gäller och det vet alla! :D billys är inte göödigt
SkateAndSkiLifeForMe Ny medlem 2009-02-21 Billys pan-pizza #55 Orginalet! men testa Grandiosa sjukt mkt mer värt!
M mmmmax Ny medlem 2009-02-21 Billys pan-pizza #56 den nya limited edition: Taco Chicken e ganska god