bilplats till Cham

Ahrberg

Ny medlem
bilplats till Cham
Två platser i våran komforttabla volvo.
Så blir det billigare för oss alla.
vi åker omkring den 6 Jan.

hör av dig!
 
bilplats till Cham
hej grabbar!

jag är sugen på att följa med ner! jag tänkte också åka då...

hör av er!
mitt nr: 0709852059
mvh/mange
 
bilplats till Cham
Tjena!!
synd att ni åker så tidigt! Om ni av ngn anledning skulle åka den 16jan istället så är jag lätt på!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp