boa Ny medlem 2005-12-06 bilplats till champoluc #1 Har planerat att åka till Champoluc den 17:e december och har en plats över i bilen. Åker från Kalmar
Har planerat att åka till Champoluc den 17:e december och har en plats över i bilen. Åker från Kalmar